ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

- www.mycurrycorner.hu -


Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (www.mycurrycorner.hu) történő jogviszonyokra terjed ki. A Szolgáltató Ügyfelei elégettségének elérése érdekében alkotja meg jelen ÁSZF rendelkezéseit. A Szolgáltató által a megrendelő igényeinek megfelelőek készített termékek jellemzően kézzel készült egyedi művészeti alkotások.

 

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI

1.1.      A szolgáltató neve: Pappné Dienes Aténé egyéni vállalkozó

1.2.      A szolgáltató székhelye: 6726 Szeged, Népkert sor 11/B.

1.3.      A szolgáltató e-mail elérhetősége: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

1.4.      Adószáma: 65828292-1-26

1.5.      Nyilvántartásban bejegyző hivatal: Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata

1.6.      Telefonszáma: +36/30/6379381

1.7.      Adatvédelmi nyilvántartási számai: „Bejegyzés alatt”

1.8.      Működési engedély száma: 0458/2015

1.9.      Tevékenységek megnevezése:

29.       Tapéta, padlóburkoló, szőnyeg, függöny

03.       Textil

04.       Ruházat

45.       Kreatív-hobbi és dekorációs termékek

05.       Babatermék

06.       Lábbeli- és bőráru

07. Bútor, lakberendezés, háztartási felszerelés, világítástechnikai cikk

1.10.    A tárhely-szolgáltató neve:

Rachost Zrt.

1.11.    A tárhely-szolgáltató címe:

6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.

1.12.    A tárhely-szolgáltató e-mail címe: 

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

1.13.    A tárhely-szolgáltató weboldala:      

www.rackhost.hu

 

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

 

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2015. december 05. napjától hatályos. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 14 (tizennégy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.


2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.


2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

3. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK


3.1. A megjelenített termékek online módon, elektronikus üzenetben, illetve telefonon rendelhetők meg.


3.2. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!


3.3. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.


3.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.


3.5. Az üzletekben eladott termékek, csak 1-2 nappal később kerülnek kivezetésre weboldalról, ezért előfordulhat, hogy a termék már nincs készleten. Ez esetben vevőszolgálati telefonszámon vagy az e-mail címen tud a Szolgáltató bővebb felvilágosítást adni.

 

4. RENDELÉS

 

Termékrendelés regisztrációval és regisztráció nélkül is lehetséges.

 

4.1. Regisztráció nélküli rendelés:

A Szolgáltató weboldalán a kiválasztott termék „Kosárba” történő helyezését követően a nem regisztrált Felhasználó önkéntesen megadja nevét, lakcímét, e-mail címét, telefonszámát valamint számlázási adatait amennyiben az eltérő a korábban megadott adatoktól. A Szolgáltató lehetőséget biztosít megjegyzés rovatban az esetleges lényeges információk, tények megadására.

A regisztráció nélküli rendelés esetén a Szolgáltató a megadott adatokat a megrendelés teljesítését követően a kötelező jótállás vagy a vállalt garanciális idő leteltét követően 1 évig őrzi meg. A regisztráció nélküli rendelés esetén megadott adatokat a Szolgáltató nem használhatja fel sem saját hírlevelének terjesztésére, illetve nem hozhatja harmadik személy tudomására.

 

4.2. Regisztrációval történő rendelés:

A regisztrációt a "Regisztráció" menüpont alatt találja. Itt a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadnia. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár.


4.3. A weboldalon található termékek között a menüpontok segítségével tud Felhasználó böngészni. Először a weboldalon található kategóriák láthatóak. Ha olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott megtekinthetőek a termékek rövid leírása, ára, egyéb választható tulajdonságai, stb.


4.4. A kosár jelre kattintva a terméket a kosárba helyezheti. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lapozhat a Felhasználó.

 

4.5. Az "Akciós termékek" kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a "készlet erejéig" megjelölés.


4.6. Ha bővebb információt szeretne kapni a Felhasználó a termékről, akkor a termék képére vagy nevére kattintva teheti ezt meg. Ekkor a termék oldalára juthat el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat.


4.7. A kosár tartalmát a "Kosár" menüpont segítségével is ellenőrizni lehet. Itt módosíthatja Felhasználó azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Ha a megrendelés mellett dönt, kattintson a "Fáradjon a pénztárhoz" gombra.


4.8. Ha a Felhasználó regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használhatja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben küldi meg a Szolgáltató Felhasználó részére.


4.9. Belépés a "Belépés" ablak segítségével végezhető el. Itt adható meg regisztrált e-mail cím és jelszó, majd a „belép” gomb megnyomását követően a Felhasználó belép a Webáruházba. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik Felhasználó regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, mely segítségével elhagyhatja az áruházat.


4.10. Ha kosár oldalon a ’Fáradjon a pénztárhoz’ gombra klikkel a Felhasználó, akkor eljut a "Fizetési, Szállítási és Egyéb lehetőségek" oldalra, ahol ki kell választania a felkínált lehetőségek közül a számára legmegfelelőbbet.

 

4.11. A szállítási, fizetési módok és az átvétel sikertelensége:

A megrendelt termék minden esetben tartalmazza a szállítási költséget - a kiválasztott szállítási módnak megfelelően -. A termék kifizetése banki előreutalással vagy a futárnál történő készpénzes fizetéssel lehetséges.

Amennyiben a kiküldött csomagot nem veszi át a Megrendelő (kézbesítéskor nem tartózkodik otthon és telefonon sem lehet vele felvenni a kapcsolatot), és a csomagot visszaszállítja cégünkhöz a Magyar Posta, vagy a futárszolgálat, akkor a Megrendelő további rendelése esetén csak és kizárólag banki előre utalás után tudjuk teljesíteni a megrendelést.


4.12. Amennyiben Vásárló megrendel egy terméket (a jelen szerződés szabályai szerint szállítási díj Vásárlót terheli) és bármilyen okból visszaküldi Szolgáltatónak, a szállítási díj a következők szerint alakul:

4.12.1. Amennyiben Vásárló cserét kér: az ismételt kiszállítási díj a Szolgáltatót terheli.
4.12.2. Amennyiben Vásárló pénzvisszafizetést kér: a számlában szereplő végösszeg, azaz a vételár és a kiszállítási díj visszatérítésre kerül.

 

4.13. Amennyiben Szolgáltató tévedésből nem azt a terméket küldi el a megrendelőnek, melyet Felhasználó kiválasztott és megrendelt, úgy Szolgáltató fizeti az oda- és visszaszállítás díját is.

 

4.14. Rendelés összevonása esetén, amennyiben 1 csomagban kér több időpontban leadott megrendelést a Felhasználó, és amennyiben Szolgáltató még nem postázta a küldeményt: bármikor összevonható több rendelés, egy szállítási költséggel kerülnek a termékek postázásra.

4.15. Amennyiben Felhasználó meggondolja magát, és másik terméket szeretne inkább vásárolni:

4.15.1. Ha Szolgáltató még nem postázta a csomagot, kicseréli a terméket.
4.15.2. Ha Szolgáltató már postázta a csomagot, akkor a Vásárló viseli az összes (csomagonként számolt) kiszállítási díjat.

 

4.16. Ha elkészült nyomja meg a tovább gombot. Ekkor megjelenik az Ön megrendelésének összes adata, melyet ellenőriznie kell. Ha minden rendben van, akkor a "megrendel" gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.


4.17. Adatbeviteli hibák javítása: Amennyiben változtatni szeretne az adatokon, lehetősége van visszalépni, módosítani a megrendelést. Ha a megrendelés beküldése után szeretne változtatni a termékek összetételén, úgy javasoljuk, hogy a fentebb megadott elérhetőségeken haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval.


4.18. A "Megrendelések" menüpontban megtalálhatja az összes eddigi megrendelését, amit webáruházunkban elküldött.


4.19. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai: Az adott termék megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a Szolgáltatóhoz. Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését a Szolgáltató munkatársai e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. A Szolgáltató munkatársai által történő visszaigazolás pontos formája és határideje a megrendelés elküldésének idejétől, a kiválasztott termék, a szállítási és a fizetési mód jellemzőitől függ. Amennyiben a Felhasználó hamarabb szeretne információhoz jutni a megrendelésével kapcsolatban, úgy lehetősége van Szolgáltatónál az érdeklődésre az ismert elérhetőségeken.


4.20. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, illetve regisztráció nélküli rendelése esetén vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége, illetve beállítási sajátosságai miatt nem tud üzenetet fogadni.


4.21. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja Szolgáltató a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


4.22. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és az elállási jogról szóló tájékoztatót a csomag tartalmazza.

4.23. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a csomagoláson, esetleg a termékeken észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

 5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

5.1. A megrendelések feldolgozása legkésőbb a rendelést követő munkanapon kerül sor. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.


5.2. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

6. ELÁLLÁS

6.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Felhasználó ezen jogát már a szerződés megkötésének a napjától kezdve gyakorolhatja.


6.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.


6.3. A termék visszaküldésének költségét a Felhasználónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.

6.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.


6.5. Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót olyan termék esetén, mely Felhasználó személyéhez kötötten, Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére, illetve ha egyedileg a Felhasználó paraméterei szerint lett elkészítve.


6.6. Szolgáltató az elállásról történő értesülést követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a kiszállítási díjat is.


6.7. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Akármelyik visszatérítési mód kerül alkalmazásra, a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.


6.8. Felhasználó köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.


6.9. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t a Szolgáltató részére.


6.10. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.


6.11. A vételár és a kiszállítási költség visszatérítését Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a termék(eke)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.


6.12. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy bármely egyéb erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálat segítségével, illetve a szegedi üzletünkbe történő személyes behozatallal juttathatja vissza Felhasználó a Szolgáltató részére.


6.13. Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módon téríti vissza a termék árát a kiszállítási költséggel együtt. Ezen visszatérítési módtól csak a Felhasználó kifejezett hozzájárulásával lehet eltérni.


6.14. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

 

7. SZAVATOSSÁG

 

A. Kellékszavatosság

- A Felhasználó webshopot üzemeltető hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

- A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

- A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

- A Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

- A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

B. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Felhasználó a gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

C. Jótállás

Hibás teljesítés esetén a Ptk. 6:159.§ (2), valamint a 6:173.§ (2) bekezdése és a 151/2003 (IX.22.) Kormányrendeletben foglaltak alapján a bejelentett kellékszavatossági, valamint jótállási igénnyel szemben a Szolgáltató helytállásra köteles.

 

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásával kezdődik.


Jótállás esetén a fogyasztó:

- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.


- ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől.


A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.


A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. A jótállásból fakadó jogok a kellékszavatossági és termékszavatossági jogosultságoktól függetlenül megilleti a fogyasztót.

 

A jótállási jegy az alábbiak szerint kerül megküldésre:

 

JÓTÁLLÁSI JEGY

Szolgáltató neve és címe:

Termék megnevezése:

Termék típusa:

Termék gyártási száma (amennyiben van):

Gyártó neve és címe (amennyiben nem azonos a vállalkozással):

Vásárlás időpontja:

A termék fogyasztó részére való átadásának vagy (amennyiben azt a vállalkozás, illetve annak megbízottja végzi) az időpontja: 

 

8. VEGYES RENDELKEZÉSEK

 

8.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

 

8.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

 

8.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

 

8.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

8.5. Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó a vitás kérdéseiket békés úton nem tudják rendezni, úgy a teljesítés helye szerinti bíróság azaz a Szegedi Járásbíróság, illetve a Szegedi Törvényszék illetékes a peres eljárásban.

 

9. PANASZKEZELÉS


9.1. A www.currycorner.hu célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

 

9.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja Felhasználó részére. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja Felhasználó részére.

 

9.3. Az írásbeli panaszt 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

9.4. Amennyiben a panasz kivizsgálását követően továbbra sem elégedett a válaszunkban foglaltakkal, akkor a Felhasználó jogosult arra, hogy panaszával a Csongrád Megyei Békéltető Testülethez (6721 Szeged, Párizsi körút 8-12. szám) forduljon.

 

10. SZERZŐI JOGOK


10.1. A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldalán, azok bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.

10.2. www.mycurrycorner.hu szerzői jogi műnek minősül, így a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

10.3. Jogosulatlan felhasználás esetén a jogsértő a kármértének megfelelő felhasználási díjat köteles megfizetni.

10.4. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire. A szolgáltatások igénybevétele semmilyen körülmények között sem eredményezheti, hogy a forráskódot bárki visszafejtse, visszafordítsa, vagy bármely más módon megsértse a Szolgáltató szellemi alkotásokhoz fűződő jogait.

10.5. Tilos a weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel az Aranydiszkont.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

10.6. A www.mycurrycorner.hu szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

 

 

Szeged, 2015. december 05.